Alla inlägg under september 2015

Av Lena - 7 september 2015 12:46

Då ska jag skriva ett inlägg på mobilen! Får se om det går... Jag sitter inomhus och önskar att jag vore ute i det soliga vädret. Men, så är det en som ska ringa från Lenhovda och givetvis ringde jag dem på den fasta telefonen. Säg varför man inte ringer på mobilen?

Jag håller på och ringer för att skaffa hit hantverkare, så försäkringsbolaget blir glada. Är bara målaren jag tänkte dröja lite med. Tänkte att jag skulle skaffa hem våttapeter först. Kan ju se genomtänkt ut, ha-ha!

Idag hostar Midas, jag antar att det är hosta. Albertina har låtit så länge så han är väl smittad. Ja ja. Hon verkar ju pigg för övrigt.

Förut ringde det och eftersom jag som sagt väntar på egentligen två samtal så svarade jag. 

- Good morning! Am I talking to mrs Carlsson?

Det är just såna samtal man inte ska svara på. Så synd att man inte kan köpa nummerpresentatörer längre. Konstigt också. Är det nåt önskemål från telefonförsäljarna? 

Så, nu har jag knåpat ihop ett inlägg här! :-)



Presentation

Här är endel som jag funderar på, lite längre tankar än på fejan...

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket är du mest avundsjuk på när du ser att andra har? :-)
 Perfekt i trädgården
 Husvagn
 Husbil
 Motorbåt
 Segelbåt
 Sommarstuga
 Husbåt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards